fbpx

Întrebări frecvente

Mai jos puteți găsi cele mai frecvente întrebări primite de la clienții noștri despre închirierea unei mașini și răspunsurile aferente. Dacă aveți alte întrebări sau neclarități, vă rugam să nu ezitați să ne contactați.

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a putea închiria un autoturism?

Pentru a închiria un autoturism de la Unicorn Booking trebuie să îndepliniți următoarele condiții:

  • vârstă minima acceptată este de 19 an;
  • trebuie să aveți un permis de conducere valabil, minim 1 an vechime categoria B.

De ce documente am nevoie la semnarea contractului?

Aveți nevoie de permisul de conducere, de actul de identitate și de un card de credit atunci când închiriați mașină de pe platforma Unicorn Booking.

Care sunt pașii unei închirieri?

A. Rezervarea

1. Trimiteți solicitarea prin formularul online de rezervări, prin e-mail sau telefonic. Solicitarea trebuie conțină modelul mașinii, perioada de închiriere, locația de predare/preluare și numele clientului.

2. Un reprezentant Unicorn Booking face și transmite o rezervare provizorie care blochează mașină pentru perioada solicitata.

3. Dacă sunteți de acord cu oferta noastră trebuie o confirmați în decurs de 48 de ore. Acum aveți o rezervare definitivă.

B. Închirierea

1. La data, ora și locația stabilite în rezervare se livrează mașină (spălată interior/exterior și cu plinul făcut). La livrare se semnează contractul de închiriere și se completează fișa de predare-primire a autoturismului.

2. Închirierea propriu-zisă. Dacă apare orice problemă puteți ne sunați oricând, suntem la dispoziția dumneavoastră 24h/24.

3. La data, ora și locația stabilite se returnează mașină. Finalul închirierii este consemnat în fișa de predare-primire, se returnează garanția și se eliberează o factură dacă a fost solicitată.

Există limită de kilometri?

Pentru deplasările în țară de unde este preluata mașină, tarifele noastre includ kilometri nelimitați. Pentru deplasările în afara granițelor țării de unde este preluata mașină, exista o limita de 400 de km/zi și se aplică un cost suplimentar de 0.10 euro/km pentru depășirea acestora.

Câte persoane pot conduce mașină închiriată? Se percep taxe suplimentare?

Mașina închiriată poate fi condusă de titularul contractului și de alți șoferi adiționali indicați în contract. Se acceptă maximum 3 șoferi adiționali / contract de închiriere și se percepe o taxă de 15 euro / șofer, primul fiind gratuit.

Trebuie să returnez autovehiculul cu rezervorul plin?

Mașina fi predată clientului cu rezervorul plin, iar clientul are obligația de a restitui autovehiculul cu aceeași cantitate de combustibil.

Cum pot să modific sau să anulez o rezervare deja confirmată?

O rezervare deja confirmată se poate anula sau modifica fară nicio taxa suplimentară telefonic, sunând la numărul: 0744 248 937, sau prin email la adresa: office @ bityes.ro. stam la dispoziție 24h/24h.

Cum se procedează în cazul în care doresc să preiau/predau mașină închiriată la aeroport?

Un agent Unicorn Booking va aștepta la aeroport. Se semnează contractul la aeroport și puteți astfel prelua imediat autoturismul. Dacă este prima închiriere trebuie aveți la dvs. fotocopii după actul de identitate și permisul de conducere.

Va exista o taxă suplimentară pentru întârzierea predării mașinii?

În cazul în care, clientul restituie autovehiculul peste ora limită conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 euro/oră, agreat prin contract.

Cum procedez în cazul în care doresc să prelungesc durata închirierii?

Pentru prelungirea duratei de închiriere trebuie luați legătura cu reprezentații noștri cu cel puțin 24 de ore înainte de data expirării contractului. Daca mașină este disponibilă, se face un act adițional de prelungire și se achita noua perioadă de închiriere (plata se poate face prin carte de credit / virament bancar).

Ce trebuie să fac în cazul unui accident rutier sau daca mașina are o defecțiune mecanică?

Pe toată durata închirierii reprezentanții Unicorn Booking stau la dispoziție. Primul pas este ne contactați imediat. Datele de contact le găsiți pe contractul de închirieri auto. Reprezentații Unicorn Booking vor oferi asistența necesară.

În caz de defecțiune tehnica beneficiați de asistenta rutiera non-stop, mașină la schimb în cazul în care defecțiunea nu poate fi remediată imediat.

În caz de accident: în caz de accident, clientul trebuie procure și apoi ofere către Unicorn Booking copii ale actelor persoanele terțe implicate în accident (poliță de asigurare RCA, carte de identitate, permis de conducere, certificat de înmatriculare) raportul poliției sau constatarea amiabilă. Dacă persoana care închiriază autoturismul și/sau celalalt participant sunt persoane străine, trebuie se efectueze investigația la fața locului și trebuie anexat raportul poliției.

There is no selected car class in current office. Please choose another Class!